Connect with us

Πολιτιστικά

Πάτρα: «Η ωραία κοιμωμένη το ‘σκασε!» στο θέατρο act

Published

on

Η θεατρική παράσταση για μικρούς και μεγάλους «Η ωραία κοιμωμένη τό ‘σκασε!» από την παιδική σκηνή του θεάτρου Act επιστρέφει! Οι επόμενες παραστάσεις για το κοινό θα παιχτούν το Σάββατο 8 Ιανουαρίου στις 17.00 και την Κυριακή 9 Ιανουαρίου στις 12.00.

Με καταιγιστικό χιούμορ και χαρούμενα τραγούδια η παράσταση αφηγείται μια φρέσκια εκδοχή του κλασσικού παραμυθιού των αδελφών Γκρίμ. Μέσα από συμβολισμούς και μεταφορές, αποπειράται να υπενθυμίσει στους μεγάλους τη μαγεία της παιδικότητας και να μιλήσει στα παιδιά, με πολύ διασκεδαστικό τρόπο, για την αληθινή αγάπη και για την αξία του να βρίσκει κανείς το δικό του εαυτό όσο ξεχωριστός κι όσο διαφορετικός κι αν είναι. Χρησιμοποιούνται σύγχρονες τεχνικές σωματικού θεάτρου και χοροθεάτρου με πολλές εναλλαγές ρόλων, με ειδικά κατασκευασμένα σκηνικά αντικείμενα και ειδικούς θεατρικούς φωτισμούς. Μια παράσταση γεμάτη μουσική, εντυπωσιακά κοστούμια, χορογραφίες και ακροβατικά!

Υπόθεση έργου:

Διαφημιστική πρόταση για όλες τις γυναίκες Μεγάλη ποικιλία αρωμάτων με ένα CLIK

Σε ένα παραμυθένιο βασίλειο ο βασιλιάς και η βασίλισσα ονειρεύονται να αποκτήσουν ένα μωρό. Ένας μαγικός βάτραχος πληροφορεί τη βασίλισσα οτι η επιθυμία τους θα γίνει πραγματικότητα και θα αποκτήσουν μια κόρη. Στο μεγάλο πάρτι στο παλάτι για την ονοματοδοσία της πριγκίπισσας μια νεράιδα της κάνει μάγια, να τρυπηθεί με ένα αδράχτι και, στα δέκατα έκτα γενέθλιά της, να πέσει σε αιώνιο ύπνο. Το κορίτσι μεγαλώνει αλλά, όπως όλοι οι έφηβοι, έχει τα δικά της όνειρα και δεν ενδιαφέρεται για τις πριγκιπικές συνήθειες που όλοι περιμένουν από αυτήν. Παρά τις κωμικές προσπάθειες του βασιλικού ζεύγους και των αυλικών τους η μαγική κατάρα θα πραγματοποιηθεί. Στο όνειρό της η πριγκίπισσα θα συναντήσει ξανά το μαγικό βάτραχο, θα κάνει παρέα με λουλούδια που μιλάνε και θα γνωρίσει τους πιο εξωφρενικούς πρίγκιπές! Θα καταφέρει άραγε να βρει κάποιον που θα κερδίσει με απλό τρόπο την καρδιά της; Θα μπορέσει να βρει το δικό της δρόμο και, στο τέλος, θα ζήσουν όλοι καλά κι εμείς καλύτερα;

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Κείμενο – Στίχοι τραγουδιών: Τηλέμαχος Τσαρδάκας

Σκηνοθεσία: Γεωργία Ηλιοπούλου

Μουσική σύνθεση: Διονύσης Μπάστας

Σκηνικά αντικείμενα – Κοστούμια: Μαρία Βασιλάκη

Κινησιολογία: Μαριμίλλη Ασημακοπούλου

Φωτισμοί: Ιωάννης Αναστασόπουλος

Σχεδιασμός αφίσας: Ηλίας Λαμπρόπουλος

Ηχογραφήσεις: NoiseBox Studio

Παραγωγή: Θέατρο act 2021

Παίζουν και τραγουδούν: Άννα Ζιάκκα, Γιώργος Κομνηνόγλου, Νικόλας Τσίχλας, Μαίρη Χρυσανθακοπούλου

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Διάρκεια: 60 λεπτά

Εισιτήρια: 7€ (παιδικό) 8€ (ενηλίκων)

Προπώληση: viva.gr
(www.viva.gr/tickets/festival/theater/i-oraia-kiimomeni-to-skase/)

Παραστάσεις: Σάββατο 8 Ιανουαρίου στις 17.00 και κάθε Κυριακή στις 12.00 στο θέατρο act (Σκάλες Γεροκωστοπούλου 65, Πάτρα)

Παραστάσεις για σχολεία: Καθημερινές κατόπιν συνεννόησης

Πληροφορίες: 2610272037 – 6936122263

Continue Reading

Πολιτιστικά

Πάτρα: Η Κινηματογραφική Λέσχη κόβει πίτα

Published

on

Μετά την αγάπη (2020)

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ – AFTER LOVE
Σκηνοθεσία – Σενάριο: Aleem Khan
Ηθοποιοί: Joanna Scanlan, Nathalie Richad, Nasser Memarzia, Talid Ariss.
Φωτογραφία: Alexander Dynan
Μοντάζ: Gareth C. Scales
Μουσική: Chris Roe
Χώρα: Ηνωμένο Βασίλειο (Έγχρωμη)
Διάρκεια: 89΄

Διακρίσεις: 11 Βραβεία και 6 Υποψηφιότητες
British Independent Film Awards 2021 6 Βραβεία (Σκηνοθεσία, Α! Γυναικείου ρόλου, Β! Ανδρικού ρόλου, Σεναρίου, Καλύτερης Βρετανικής Ανεξάρτητης ταινίας, Douglas Hickox στον σκηνοθέτη) και 3 Υποψηφιότητες
Cannes Film Festival 2020, Βραβεείο Διανομής στους Aleem Khan και Rezo Films.
Dublin International Film Festival 2021, Βραβείο Καλύτερης Ηθοποιού στην Joanna Scanlan.
Les Arcs European Film Festival 2020, Βραβείο Καλύτερου πρωτότυπου Score.
Molodist International Film Festival 2021, Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής στον σκηνοθέτη.
Thessaloniki Film Festival 2020, Βραβείο Καλύτερης Ηθοποιού Joanna Scanlan.

Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Aleem Khan Αfter Love, είχε την υποστήριξη του BBC Films και του BFI.
Μετά τον θάνατο του συζύγου της, η βρετανίδα Mary Hussain ανακαλύπτει το μεγάλο μυστικό του άντρα της στην άλλη άκρη του αγγλικού καναλιού, στο Καλαί της Γαλλίας.
Η Μέρι Χουσέιν, μια εξηντάχρονη γυναίκα που ζει στο Ντόβερ, είχε ασπαστεί το Ισλάμ όταν παντρεύτηκε τον Αχμέντ. Μετά τον αιφνίδιο θάνατό του, ανακαλύπτει πως ο σύζυγός της είχε μια άλλη, κρυφή ζωή, στην απέναντι πλευρά της Μάγχης. Κλονισμένη, σπεύδει στο Καλαί της Γαλλίας, αγωνιώντας να βρει το νήμα της αλήθειας.
Τί κοινό έχει η ζωή δύο γυναικών που μέχρι χθες ήταν ξένες;
Το ‘’After Love’’ είναι ένα ψυχολογικό, κοινωνικό δράμα που με ευαισθησία αγγίζει θέματα διαπροσωπικών σχέσεων όπως αυτό της απώλειας και της αποκάλυψης μιας δεύτερης κρυφής ζωής. Δευτερευόντως θίγεται η σχέση ενός πατέρα (απόντα) με τον γιό του, οι ομοφυλόφιλες σχέσεις και το ‘’coming out’’ τους, η αντιζηλία μεταξύ γυναικών και οι διαφορετικές θρησκείες σε ένα ζευγάρι.
Το πρώτο μισό της ταινίας εστιάζει περισσότερο στην πρωταγωνίστρια τονίζοντας  την εσωτερική βίωση των συναισθημάτων της και κυλάει αργά, μερικές φορές απελπιστικά αργά. Από την άλλη, στο δεύτερο μισό εμφανίζονται και άλλοι βασικοί χαρακτήρες στο προσκήνιο και με την αναπάντεχη τροπή των γεγονότων εντείνεται η δράση, παρουσιάζονται εντάσεις και κορυφώνεται το δράμα. Η πρωταγωνίστρια ενσαρκώνει άψογα τον ρόλο της, ενισχύει την ενσυναίσθηση των θεατών που συμπάσχουν με τις δυσκολίες και τις ανατροπές που βιώνει καθ’όλη  την διάρκεια της ταινίας. Τα άλλα δύο βασικά πρόσωπα της ταινίας επισκιάζονται από την καθηλωτική παρουσία της πρωταγωνίστριας.
Αν και το casting της ταινίας είναι ‘’φτωχό’’,  η ταινία καταφέρνει να σε κερδίσει με τις ανατροπές της και την κάθαρση που έρχεται στο τέλος. Βέβαια, όλη δράση περιορίζεται στο εσωτερικό δύο σπιτιών, αλλά επειδή δίνει έμφαση ο σκηνοθέτης στην βίωση των συναισθημάτων και στις σχέσεις δικαιολογείται το υποτυπώδες σκηνικό περιβάλλον.
Για αυτό το λόγο είναι μια αξιόλογη ταινία που έχει πολλά να πει και να περάσει στον θεατή μέσα από την απλότητα της.
Παρότι ο τίτλος της ταινίας είναι “μετά την αγάπη”, μετά την θέαση της θα δικαιολογούνταν κάλλιστα και ο τίτλος “με αγάπη” καθώς οι σκέψεις και πράξεις της πρωταγωνίστριας καθοδηγούνται από την δυναμική της αγάπης.
Mαρία Πλουμάκη
Η εφιαλτικών διαστάσεων αθέατη πλευρά της πραγματικότητας αποκαλύπτεται σε μια ανύποπτη γυναίκα με την αφοπλιστική ειλικρίνεια ενός στεγνού, σκληρού δράματος.
Ένας ναυτικός που ζει παράλληλες ζωές. Δεν είναι ένας κινηματογραφικός ήρωας που δεν έχουμε ξανασυναντήσει, αλλά δεν είναι και ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας του σκηνοθετικού ντεμπούτου του Αλίμ Καν. Ο 36χρονος Βρετανοπακιστανός επιστρατεύει το εύρημα του ταξιδευτή και συχνά απόντα αρσενικού για να φέρει μια ανύποπτη γυναίκα μετωπικά αντιμέτωπη με την εφιαλτικών διαστάσεων αθέατη πλευρά της πραγματικότητας.
Γιατί η Μέρι, η οποία ασπάστηκε το Ισλάμ για να παντρευτεί τον Χουσεΐν, νιώθει να χάνει τη γη κάτω από τα πόδια της όταν ανακαλύπτει, αμέσως μετά τον αιφνίδιο θάνατο του άντρα της, ότι αυτός πιθανότατα διατηρούσε παράλληλα μια κρυφή οικογένεια. Κι όχι σε κάποιο μακρινό, εξωτικό λιμάνι, αλλά στο γαλλικό Καλέ – στην απέναντι όχθη του καναλιού της Μάγχης από την πόλη τους, το βρετανικό Ντόβερ.
Χωρίς να χάσει χρόνο, ο Αλίμ Καν στέλνει τη Μέρι στην ηπειρωτική Ευρώπη και μπροστά από το σπίτι της Ζενεβιέβ και του έφηβου γιου της Σολομόν, όπου ένα καπρίτσιο της τύχης θα γεμίσει τη συνάντηση των τριών τους με θριλερικό σασπένς. Για λίγες ημέρες, η άναυδη χήρα θα γίνει εντελώς απροσδόκητα “μέλος” της οικογένειας, η οποία ετοιμάζεται να μετακομίσει περιμένοντας νέα από τον Χουσεΐν, και θα αρχίσει να συνθέτει κομμάτι κομμάτι το παζλ μιας άγνωστης ζωής που ένα μεγάλο μέρος της είναι και δικό της. Όμως ένα μέρος της βρετανικής ζωής του Χουσεΐν δεν ανήκει δικαιωματικά στους Ζενεβιέβ και Σολομόν;
Η δυναμική του τριγώνου αλλάζει διαρκώς τις ισορροπίες, καθώς ένα κωμικοτραγικό παιχνίδι εναλλαγής ρόλων και συναισθημάτων εκτυλίσσεται. Και το “Μετά την Αγάπη”, με την αφοπλιστική ειλικρίνεια ενός στεγνού, σκληρού δράματος του οποίου κάθε αθόρυβη εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις, σπρώχνει τη Μέρι στα ακόμα βαθύτερα νερά μιας τρικυμιώδους πραγματικότητας. Η πορεία της προς την ακτή, όμως, θα αποδειχθεί τελικά συγκινητικά λυτρωτική, οδηγημένη από μια τρυφερή κινηματογραφική απλότητα και μια συναρπαστικά μελαγχολική ερμηνεία από την Τζοάνα Σκάνλαν.
Χρήστος Μήτσης

Διαφημιστική πρόταση για όλες τις γυναίκες Μεγάλη ποικιλία αρωμάτων με ένα CLIK

Aleem Khan
Γεννήθηκε στο Kent, Αγγλία, το 1985. Είναι σεναριογράφος και σκηνοθέτης. Η ταινία του μικρού μήκους Three Brothers, ήταν υποψήφια για BAFTA to 2014 ενώ ο ίδιος ονομάστηκε «Αστέρι του Μέλλοντος» το 2015.
Φιλμογραφία: 2020 Μετά την αγάπη, 2014 Three Brothers (Short), 2011 The Wayfaring Stranger (Short), 2009 Diana (Short

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



skaipatras.gr

Continue Reading

Πολιτιστικά

Πάτρα: Τελευταία παράσταση για “Το Ξύλινο Σπαθί”

Published

on

Τελευταία παράσταση για “Το Ξύλινο Σπαθί” αυτό το Σάββατο στο Επίκεντρο+.

 

Το παιδικό θεατρικό έργο “Το Ξύλινο σπαθί” του Γιάννη Καλατζόπουλου σε σκηνοθεσία Βασίλη Κόκκαλη, ύστερα από πολλές επιτυχημένες παραστάσεις, ρίχνει αυλαία το Σάββατο 29 Ιανουαρίου στο θέατρο Επίκεντρο.

 

“Το Ξύλινο σπαθί” είναι ένα γεμάτο ουσία παραμύθι με ρίζες στη Μέση Ανατολή που γράφτηκε ως θέατρο – βαλίτσα από το Γιάννη Καλατζόπουλο και παρουσιάζεται κατ’αυτόν τον τρόπο με τη ματιά του Βασίλη Κόκκαλη, έμπειρου στο είδος αυτό.

 

Λίγα λόγια για το έργο:

Μεταμφιεσμένος με παλιά ρούχα, ένας βασιλιάς παριστάνει τον φτωχό ταξιδιώτη ώστε να παρακολουθήσει τι γίνεται εκτός των πυλών του παλατιού του και πως περνάει ο λαός του. Σε μια συνάντηση του με έναν φτωχό τσαγκάρη ο οποίος φαίνεται να είναι ευτυχισμένος με τη ζωή του, ο βασιλιάς γίνεται καχύποπτος. Αποφασίζει λοιπόν να δοκιμάσει την καλή πίστη και την ευθυμία του τσαγκάρη βάζοντας του καθημερινά εμπόδια, χωρίς όμως να βλέπει επιτυχία στα σχέδια του. Η μεγαλύτερη δοκιμασία του χαρούμενου τσαγκάρη δεν αργεί ωστόσο να φτάσει!

 

Οι μικροί μας φίλοι μέσω της θεατρικής πράξης και της πλοκής του έργου έρχονται σε επαφή με τις έννοιες της αυτάρκειας και ματαιοδοξίας ενώ αντιλαμβάνονται τη δύναμη που παρέχει στον άνθρωπο η ελπίδα και η θετική σκέψη.

Διαφημιστική πρόταση για όλες τις γυναίκες Μεγάλη ποικιλία αρωμάτων με ένα CLIK

 

Παίζουν:

Ζαχαρή Αχιλλεοπούλου

Ανδρέας Κάτσενος

Ελίνα Σταμοπούλου

 

Ταυτότητα παράστασης:

Κείμενο: Γιάννης Καλατζόπουλος

Σκηνοθεσία: Βασίλης Κόκκαλης

Κίνηση/ χορογραφίες: Κατερίνα Αναλυτή

Σκηνικά /κοστούμια: Μαρία Βασιλάκη

Μουσική: Μαριλένα Αγγελοπούλου

Φωτισμοί: Γιάννης Αναστασόπουλος

Κονσόλα φώτων: Νίκος Γιατράκος

Δημιουργικός σχεδιασμός: Φίλιππος Μποτώνης

Οργάνωση παραγωγής: Ίλια Ράγκου

Παραγωγή: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ+ 2021

 

Παράσταση: Σάββατο 29/01

Ώρα: 17.00

 

Για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας.

Γενική είσοδος: 8 ευρώ

Προπώλησης στο https://www.viva.gr/tickets/theater/to-xylino-spathi/

Πληροφορίες – κρατήσεις στο τηλ. 2610 46 10 50



skaipatras.gr

Continue Reading

Πολιτιστικά

(Φωτο)-Πάτρα: Τίτλοι τέλους για το παλιό Σινεμά ΑΕΛΛΩ

Published

on

Ώρα Πατρών-Γιώργος Ρώρος:

 

Η «ελπίς» έγινε εφιάλτης για τη μισή χώρα, η ελπίς να σωθεί ένας πολιτιστικός χώρος σημαντικής αξίας για την πόλη το ΑΕΛΛΩ  έλαβε τέλος. Είναι γνωστό ότι η πόλη μας έχει μεγάλο πρόβλημα σε ελεύθερους χώρους. Η δημοτική αρχή της Πάτρας έχει δείξει αδιαφορία στη χάραξη ενός καταρτισμένου σχεδίου για την διαφύλαξη και διάσωσή τους. Θυμίζουμε την πλατεία Καλλιπάτειρας που σώθηκε από το κίνημα των κατοίκων της περιοχής και τις έντονες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης, τον χώρο στην Αγία Σοφία που ανεγέργηθηκε super market κ.α. ‘Εγινε φανερό με την πανδημία ότι ελεύθεροι χώροι είναι δυσεύρετοι εντός των πυκνοκατοικημένων περιοχών.

Τον Νοέμβριο του 2019 το ΑΕΛΛΩ (μεταξύ των οδών Υψηλάντου, Παπαφλέσσα και Καραϊσκάκη, που φιλοξένησε το σινεμά μέχρι το 2010), πέρασε σε διαδικασία πλειστηριασμού. Η Ώρα Πατρών έθεσε το θέμα στη δημοτική αρχή που με προσπάθειες της τελευταίας στιγμής για τα μάτια του κόσμου, δεν εξασφάλισε όπως ήταν αναμενόμενο τον χώρο. Είχαμε τονίσει και τότε ότι οι κινήσεις για την απόκτηση του ΑΕΛΛΩ μπορούσαν να έχουν γίνει πριν χρόνια, με επίκληση της αρωγής του κράτους και της ιδιοκτήτριας εταιρείας. Η προσχηματική από την πλευρά της δημοτικής αρχής διεκδίκηση του χώρου 20 μόλις μέρες πριν τον πλειστηριασμό μάλλον αδυνάτιζε το αίτημα του δημοτικού κινηματογράφου παρά το τεκμηρίωνε.

Διαφημιστική πρόταση για όλες τις γυναίκες Μεγάλη ποικιλία αρωμάτων με ένα CLIK

Μετά την εκποίηση του ακινήτου προχώρησαν όλες οι διαδικασίες για να γκρεμιστεί ο χώρος. Σήμερα 25/1/2022 ένας από τους τελευταίους θερινόυς κινηματογράφους της πόλης γκρεμίζεται. Η δημοτική αρχή δεν πρόλαβε τις διαδικασίες και δεν θέλησε να δημιουργήσει ένα κίνημα διάσωσης ώστε αυτός ο χώρος να αποδοθεί στους πολίτες της Πάτρας. Τότε σε δελτίο τύπου ο Πολιτιστικός Οργανισμός, ανέφερε ότι: «παρά την απώλεια του συγκεκριμένου χώρου, θα συνεχίσει την προσπάθεια, προκειμένου το όνειρο της λειτουργίας Δημοτικού Θερινού Κινηματογράφου να πάρει σάρκα και οστά». Τα οράματα μπορούν να γίνουν πράξη αρκεί να έχεις, δυστυχώς η δημοτική αρχή στερείται οραμάτων.

Παρόλο αυτά η δημοτική αρχή διατείνεται ότι δεν υπάρχουν χρήματα. Θυμίζουμε:

-1.700.000 ευρώ για την αγορά του ακινήτου της Αχαϊκής Τράπεζας.

-200.000 ευρώ για το Καρναβάλι του 2021 που δεν έγινε.

-160.000 ευρώ για παραγωγές του ΔΗΠΕΘΕ το 2022 που αναβλήθηκαν λόγω πανδημίας.

-40.000 ευρώ για την έναρξη του καρναβαλιού.

Ο κατάλογος είναι μακρύς. Λεφτά υπάρχουν αλλά φροντίζει δημοτική αρχή να τα διαθέτει σε ημετέρους.

Μάλλον για τη δημοτική αρχή δεν έχει προτεραιότητα ο πολιτισμός και οι ανάγκες της πόλης.

Οι φωτογραφίες από τις εργασίες που πραγματοποιούνται. 



skaipatras.gr

Continue Reading

Trending

flashstars.gr