Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου, 2021
spot_img
spot_imgspot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Κλάματα και στην δουλειά; Τι να μην πείτε.

spot_imgspot_img
spot_imgspot_img

 

Είναι σωστό να κλαίμε στη δουλειά;

Δεν υπάρχουν λάθη και σωστά!

Το 45% των ανθρώπων θα κλάψουν τουλάχιστον μια φορά στον επαγγελματικό τους χώρο, σύμφωνα με έρευνες. Ένα μεγάλο ποσοστό γυναικών που συμμετείχαν σε έρευνα (61%) υποστήριξαν ότι ένιωσαν πολύ άβολα μέσα στην εργασία τους, θεωρώντας την αντίδρασή τους αυτή αντιεπαγγελματική και ότι αν λάμβαναν κοινωνική υποστήριξη θα ήταν περισσότερο ωφέλιμη για την πορεία τους.

Ναι λοιπόν υπάρχουν άνθρωποι που κλαίνε και στη δουλειά! Καμιά φορά τα σχόλια που ακούν ίσως είναι σκληρά, ή ίσως είναι μια ιδιαίτερα αγχωτική ημέρα, ή ίσως δεν έχει καμία σχέση με τη δουλειά. Ανεξάρτητα από τον λόγο, κανείς  δεν πρέπει να αγνοήσει ή να υποτιμήσει την κατάσταση, ακόμα και αν αυτό σας κάνει να νιώθετε άβολα, είτε είστε απλός παρατηρητής ή είστε εσείς τελικά που δεν κρατηθήκατε και κλάψατε.

Αποφύγετε να ακολουθήσετε “κλισέ” απαντήσεις που δεν στηρίζουν και δεν διευκολύνουν το άτομο που πιέζεται να σας ανοιχτεί, όπως:

  • Μην προσπαθήσετε να ερμηνεύσετε τα συναισθήματα του ανθρώπου που έχετε απέναντί  σας, ή να του πείτε τι να κάνει ή να τον κρίνετε που κλαίει. Αντιθέτως, δείξτε ειλικρινή περιέργεια και συμπόνια.
  • Δοκιμάστε να πείτε : «Ας σταματήσουμε λίγο . Βλέπω ότι κλαις. Θέλεις να κάνεις ένα διάλειμμα ή να συνεχίσεις; Από σένα εξαρτάται.” Αυτή η ουδέτερη προσέγγιση δίνει στο άτομο την ευκαιρία να έχει ένα δευτερόλεπτο και να διεκδικήσει κάτι αποκλειστικό για τον εαυτό του.
  • Μπορείτε επίσης να πείτε: “Θα σταματήσω για λίγο, για να είμαι μαζί σου. Μπορείς να μου μιλήσεις για το τι συμβαίνει εάν νιώθεις άνετα. ” Αυτό δείχνει περιέργεια, χωρίς όμως να δραματοποιούμε την κατάσταση ή να ανησυχούμε υπερβολικά.
  • Δοκιμάστε να πείτε: “Κλαις, οπότε ας σταματήσουμε. Τι χρειάζεσαι περισσότερο αυτήν τη στιγμή; Θα σε ακολουθήσω αν θέλεις. “. Με αυτό τον τρόπο δείχνετε ότι αναγνωρίζετε το τι συμβαίνει χωρίς να κρίνετε την κατάσταση, ενώ παράλληλα δίνετε τη δυνατότητα στο άτομο να πάρει τον έλεγχο.
  • Ό, τι κι αν επιλέξετε να πείτε ή να μην πείτε, το κλειδί είναι να είστε ξεκάθαροι, κατανοητοί και τελικά να επιτρέπετε στο άτομο να σας πει τι χρειάζεται.

Θυμηθείτε:

Κανένα αρνητικό συναίσθημα δεν διαρκεί για πάντα!

Η διαχείριση των συναισθημάτων είναι μια ικανότητα που μαθαίνεται και η μάθηση απαιτεί χρόνο. Απλά δώστε χρόνο στον εαυτό σας για όλα όσα χρειάζεται.

Δεν χρειάζεται να ντρεπόμαστε για τα δάκρυά μας. 

Με τα δάκρυα ξαλαφρώνει η συμφορά.

Αισχύλος

 

 

Author: Anastasopoulou Chara, MSc- SLP/SLT,   
Medical Wellbeing – Executive Coach       
Official Facilitator The Inner Game Institute by Tim Gallwey

 

The post Κλάματα και στην δουλειά; Τι να μην πείτε. appeared first on Λογοθεραπευτές Πάτρα.

www.milw-epikoinwnw.com

spot_imgspot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Κουζίνα

Τελευταια news